“Brand kreatívként az elmúlt hat évben megtapasztaltam, mennyit számít a jó és friss arculat/megjelenés egy cég életében. Több ügyfelemnél láttam a változásokat, miután tudatosan, szép tartalmakkal kezdtük el építeni a márkát. Büszke vagyok rá, hogy mind arculat, mind bevétel tekintetében látványos eredményeket érünk el a mai napig. Arra a kérdésre, hogy mit szeretek a munkáimban a legjobban, azt válaszolnám, hogy a megújulást és a jól látható változásokat.”
— Priger Inez
“Szerencsésnek mondhatom magam, hogy közel 10 évet tölthettem a hazai reklámpiac legkiemelkedőbb ügynökségeiben, ahol stratégaként kisebb és nagyobb hazai és nemzetközi márkák menedzselésével, felépítésével és fejlesztésével foglalkoztam. Stratégaként ismerni kell a trendeket, a fogyasztókat, a kultúrát melyben élünk és ez folyamatos tanulást és fejlődést igényel, hogy gyorsan és hatékonyan tudjunk alkalmazkodni az állandóan változó piaci körülményekhez és üzleti problémákhoz. Számomra emiatt ennyire érdekes ez a terület, mindig új kihívások elé helyez, folyamatosan feszegeti a határaimat, a legtökéletesebb végeredmény elérése érdekében.”
— Gonja Duska